Ahad, 21 April 2013

..pertama dan selamanya


mula-mula dulu masa nak menackle aku..
lagu ni la encik lalink nyanyi utk aku
dia punya creative teratai tu dia tukar jadi dahlia
aku tanya knp
saje sukeeee
eiii selalu bagi jawapan sengggall
last-last dia tukar dahlia jadi alia..
sampai la la ni..
selalu sangat menyanyi lagu ni depan aku dengan feelnye 
hehe..lawok la yang..tapi suka sgt2..tQ25x16..
aku dgr je lagu ni  mesti  igt kat dak ni..

Oh teratai bunga indah

Engkaulah pujaan hatiku
Telah lama aku rindukan
Wahai teratai bunga indah
Sungguh cantik paras wajahmu
Sinar matamu bagaikan suria pagi
Setiap insan selalu terpikat
Memandangmu teratai bunga indah
Ku tak menyangka wahai teratai ku sayang
Badai taufan datang menghembus dirimu
Engkaupun terkulai dan merunduklah
Layu tak berseri lagi
Oh tuhan tolong lindungilah dia
Agarku dapat bersamanya lagi
Ku inginkan teratai ku sayang
Berseri seperti semula




Tiada ulasan :

Catat Ulasan