Rabu, 10 April 2013

..bila si dia menjeling..



peberet aku sejak azali
minum ais!!
tapi problem nye aku ni berada dalam kategori makcik semput..
huhukhukhuk..
kalau tibai ais bagai nak rak seharian
malam kang nak tidur mula la aku macam separuh nak mati kena kejar dengan cik melah
bila ngadu kat encik lalink
kecik besar kecik besar je dia nampak aku haha

dulu aku tak berani langsung nak order minuman berais ni depan dia
mesti dapat jelingan berbisa..hehe
(encik lalink ni tak kuat bebel..he is kewl person..
tapi keluar ayat dia satu-satu makan dalam u)

mulalah dia ceramah free %%#$%##@!..
aku suka dengar hhaha (vengong perempuan ni kan)

encik lalink:  dengil!..abg da pesan..tak nak dengar..
sekarang baru syg tahu rasa sakit ea.. 
aku: huhu sakit abg..takleh nak bernafas dah ni..(siap menangis bagai puii haha)
encik lalink: risau sgt abg syg..syg baring ea..urut-urut dada dgn minyak panas tu
aku: (..sgt terharu..)

tapi aku ni mana kenal erti insaf..
da nak mati pun tak takut lagi huhuhu
sekarang ni da pandai buat muka seposen depan encik lalink 

lalalallalalaalalalala
aku dah berani minum berais depan dia..
sebabnye teeetttt..u know why kan yang hihihi..
jangan marah no..nanti kena juai..hehe

encik lalink kalau bengkekk kat aku 
still lagi sangat-sangat mengambil berat pasal aku
everything pasal aku mesti dia ambil berat..
takde satu hari pun dia boycot aku haha

TQ sayang..

p/s: encik lalink selalu berpesan kat aku..
"jagalah kesihatan..abg sayang sgt kat syg..abg taknak jadi apa-apa berlaku kat syg"
sobsobsobsobsob

Tiada ulasan :

Catat Ulasan