Jumaat, 18 April 2014

..#1 persiapan walimatul urus...


tak tenteram aku
walaupn ada beberapa bulan lagi majlis walimatul urus kami,
tapi benda renyah ni la yang buat kami serabut
hai la..aku dah start survey and beli sikit-sikit sementara ada duit ni..huhu
tak nak susahkan encik lalink semata-mata..kesian kat dia
belanja kahwin bukan murah skrg kan..
kenduri kendara kemain makan banyak wanggggg huwaaa..
so iolls kan nak kahwin..apa yang penting kerjasama dua-dua pihak
sila jauhi perkara yang menimbulkan peperangan hoho

we all actually semuanya DIY
bila fikir memang la penat..pening..tapi asal puas hati huhu
kedua-dua pihak punya hantaran and door gift encik lalink serahkan kat aku
aku la yang kena buat..sebabnya
bosan lerr tu nanti cik tunangnya ber cit cit cit kalau tak kena dimata miahaha
ofkos i cerewet sbb sekali seumur hidup kot huhu


DONE

sticker door gift (tempah online hehe)
ni aku attach link tempahan online ni buat rujukan B2B yang singgah blog buruk kami ni..
kad kahwin ceria
sharing is caring kan
moga murah rezeki diorang


 siap dapat free gift button badge for 20 persons uollss..
diorang buat promotion..ok dah tu kan
bagi aku kedai tu murah la gak..penat dh aku nak survey yang lagi murah
its up to you guys =)

wondering gak
adakah suku sakat aku yg terdekat akan pakai benda alah ni pada dada diorang masa majlis nanti haha
xpeelaaa freee kheeennnn..
seriously omelll..dey olls dah send email kat aku tadi utk tunjuk artwork diorang..
even though is very simple but its nice for me..
tak tunjuk lagi kat encik lalink..
make it sepriseee ya..haha

beli brown paper bag for two receptions (TRG +N9)
suka sangat..ringkas dan Islamic design
encik lalink nak buat sama je.. tak nak tempah asing-asing
sebabnya makin bertambah cost kalau buat asing..

booking photographer
memandangkan budget kami tak gempak..
so kenalah cari  wedding photographer yang boleh bagi harga budget macam kami nak haha
tips utk B2B...jangan malu jangan sogan bagitahu budget anda..
jangan risau harga boleh runding hehe
setelah ditimbang tara dan bercakap dari hati ke hati dgn encik tunang
(erkk!! tettiba tukor nama haha)
kami decided book this man
mie fotografik
org kampung ambe ..terengganu kiterrr tapi menetap di soromban..
cantekkkk!! adil gituu ..GANU VS NISMILAN
harga yang ditawarkan masih dalam budget kami..
jadilah..asalkan ada gambar kenangan

alhamdulillah

banyak lagi wehhh  kena buat
aku target yang renyah-renyah ni aku nak beli dalam masa terdekat ni
malas dah nak g beli
sebab ramadhan dah dekat..pose-pose tak de kudrat nak shopping..
peningg oii tengok org ramai..haus hehe

oh my kahwin (@_+)

moga dipermudahkan urusan kami..amin










Tiada ulasan :

Catat Ulasan