Sabtu, 20 April 2013

..bila sakit kena cari ubat..



sape kulit sensitip a.k.a ekzema huhuhu
tunjuk siku hehe
kita geng!
salah makan siaplah tanggung akibatnya nanti
yang paling tak cool kena pantang makan
ikan..udang..daging! dan kekacang..adoii
tapi kadang-kadang fedulikkk apo den
semua sumbat dalam mulut..
dah macam-macam ubat dah aku cuba
tapi hasilnya takdak perubahan sobsobsob
tu yang aku main makan je tak pantang..
streeeesssssssss!!!

tu yang kali ni aku cuba rawatan baru..
kawan aku suggest buat perubatan cina
wallahualam dapat sembuh ke tak
macam biasa buat aduan dengan encik lalink
encik lalink cakap cuba dulu
sembuh tak sembuh kerja ALLAH swt..
ALLAH SWT nak sembuhkan, sembuh la tu nanti
kita cuba ikhtiar..
redha la apa yang berlaku slps tu..
tQ sayang for your support huuhuuhu

semangat aku bangun awal-awal pagi td
aku dah siap-siap buat appointment dengan doktor pakar tu semalam
sebab org ckp payah nak jumpa dengan dia..
tu yang aku confirm dulu
sebab td sampai-sampai je terus dapat rawatan
macam-macam dia check aku..
dia cakap aku punya darah dah terlalu kotor
tu yang allergic teruk sgt
siap tanya awak tak makan mana dah kan tp berat awak tak turun-turun kan
ohoo sentap den bab badan monmonmon nihehe
last-last dia suruh buat bekam utk buang darah kotor
(* dulu aku dh nak buat tp tak yakin dengan kebersihan tapi tempat ni  dijamin bersih)
aku try..bg yang muslimah jangan risau..yang buat bekam kat aku perempuan Islam..
nurse terlatih..
dia tunjuk darah kotor dari badan aku..macam jeli-jeli kuih agar-agar hehe
ngeri kot aku tgk..pekat semacam
lepas treatment tu aku diberi ubat herba cina dan sabun bau serai wangi
takdak ubat kimia macam biasa aku dapat tu

insyaallah rawatan susulan akan dibuat lagi

kalau sape-sape baca blog kami 
(ohhh kalau ada kan abg haha)
kalau ada nak cuba rawatan ni 
bolehlah ke 
TAIPEI TCM MEDICAL CENTRE 
dekat dengan Kepong KL

service tiptop..
tapi alfulus tu jangan berkira sgt kalau kita nak baik..

p/s: sape boleh suggest rawatan ISLAM guna herba macam herba cina ni gak?..help2

Tiada ulasan :

Catat Ulasan