Ahad, 14 April 2013

.. makteh yang comel..


dulu masa memula aku posting kat sek kat KL ni..
encik lalink banyak tolong aku..yela aku terkontang kanting 
dengan duit ciput je datang KL.. hasil wang gaji n support ayahanda bonda 
mana nak cari rumah sewa lagi
kecuakan melanda..kebimbangan melanda huhu
stress mak jemah ni !!!
faham-faham jela kerja gomen ni gaji masuk lambat kalau baru posting
dekat 3 bulan bekerja baru gaji masuk sobsobsob
(untunglah budak-budak skrg..posting sebulan terus dapat gaji huhu)
masa ni la semua perkara kena buat sistem catu 
nak makan kena catu duit ..mampu? hehe
aku percaya mesti ramai di luar sana  melalui fasa hidup macam aku..kan kan..

macih cayang boyot  sbb banyak tolong saya =)

selalu juga la dia hiburkan hati aku
teman aku nak g mana-mana
tak bagi aku keluar sorang-sorang risau... katenyerrr
(sekarang biaq p la..pandai-pandailah berdikari sobsobsob)
yela sejak duk KL hari-hari aku zikir kat telinga dia
AKU STREEESSSSSS..aku TAKUTTT haha

dengan dia sekali nanti akan jadi stress gak (suka tiru aku! huhh) 

suatu hari tu kan dia datang jenguk aku..
(macam wakil rakyat jenguk rakyat je lagaknye haha)
tak silap aku lepas cuti raya rasanya..
encik lalink secara tetiba je berkata-kata..
bunyi nya cenggini..

encik lalink : jom sayang..ikut abg g umah adik abg.
dia buat open house.. ada makan-makan
(tak boleh agak..umpan aku dengan makanan.. berbau sindiran disitu ye)
bolehlah abg kenalkan sayang dengan adik beradik abg..
semua ada
mak ayah abg pun ada sekali 

aku: (****gullpppsss.. telan ayaq liuq..situasi genting dan bahaya)
err err takut la..segan la syg abg
tak g takpe ke?

encik lalink: la nak takut apa..diorang tak makan org hihi
erm takpela taknak g pun..abg tak paksa..
(dah start dh buat muka sedih..muncii..suka buat aku rasa bersalah)

akhirnya aku mengalah juga..kemain ayu berbaju kurung putih suci
gelak encik lalink tgk aku..hilang terus keganasan
gilerr kot depan bakal mertua buat aksi ganazz
harus kena cover line sikap sebenar hihi..sila jangan ikut peel aku ni ea adik-adik..
hipokrito disitu
kekok gilerr kot bila masuk rumah adik dia..
semua mata tgk aku..alahai aku rasa cam retis je hhahaha
eh nak mintak sign ke?? jap ea
(**sila jangan penyepak aku) 

salam-salam dengan semua pempuan yg ada
yang paling cuak wajiblah dgn bakal mak mertua
mahu dia scan aku layak ke tak jadi bini anak dia fuhhh
tetiba kan 
aku dengar ada seseorang panggil

nina, luqman, akim ,aniq, amsyar, umar, pica
salam mak teh tu

hah? mak teh? who? me? 
blurr je muka
boleh plak encik lalink senyum sememeh
waaa malu sih
oh baru igt anak-anak buah encik lalink panggil dia pakteh
so aku ni bakal pasangan hidup dia wajiblah dipanggil makteh hehehe..


muka dah merah bebenor..nasib aku kulit sawo matang..
takdo nampak sangat pun kemerahan disitu haha

alohai tak pasal-pasal dapat usikan haritu..

p/s:  belah aku aku prefer panggilan cik ngah..harus lah ber cik cik sbb aku kan bajet muda belia hehe.. 
vouge gitu..eh eh terberangan je lebih..setakat anak-anak sepupu ada la juga.. gua nan hado anak-anak sedara lagi ye..


Tiada ulasan :

Catat Ulasan