Khamis, 6 Disember 2012

..who is zack?...

sejak akhir2 ni 
rakyat Malaysia dah kena domam bola AFF Suzuki
keluarga aku sekali tak ketinggalan..
musim cuti-cuti sekolah ni
kami adik beradik semua ada kat rumah dengan mak ayah
aku??..of course la tak minat sangat bola hihi

tapi 

sebab tak tahan dengar jeritan dorang masa tengok bola
(bising wehyyhh dengar masing-masing sibuk bagi arahan mcm nak ganti encik Raja..lorr)
akhirnya aku terjoin sekali tgk..sadiss haha
masyukkk..

tengah syok2 tgk..tertgk kelibat seorang encik ni
encem gak encik ni..
skill main pun okay ~ayh aku yg cakap..aku mana tahu sgt pasal skill main bola hehe 

agak femes la sekarang encik ni
mana-mana blog aku blog walking
almost of them duk pungpangpungpang bercakap pasal encik ni
knp ea??..sbb dia ni ada rupa ke sbb dia pandai main..
aku google gak pasal encik ni.
banyak gak dapat tahu pasal dia ni..
oh masing-masing ada pendapat masing-masing kan..

cuma harapnye tak jadi macam apek..
erkkk tetiba lak lari topik..muahaha
all the best to all malaysian players..

yang sebonarnye eah
siapakah aku duk melalut kat ats tu..ha blurrr???..oh tidak..kecoh je lebih haha..
aku duk ckp pasal wan zack haikal la weh..haha..

tapi aku tak berminat kat encik zack kat ats tu..pasal? 
pasal dia da ada awek..cun ngkoo..lagi lak..zack yang kat ats mudo u..baru 21..
pangkat adik..hehe

JENG2..yg sobonarnye eah..
sebut je nama zack kepala mesti teringat kat seseorang..
siapakah?..wehuuu
to be honest
waa dah tangkap cintan sama ini olang

zack a.k.a encik mohd zakry juhari

sejak 5 tahun lepas :
encik zack sorang ni dah femes 
(femes dalam hatiku jela..huhu)
encik zack yg TAK JEMU-jemu hantar msj I LOVE U setiap hari kt aku 
(erkk u romantika de amor sebenarnye..haha)

hopefully the next year will become our big day..
tak jemu2 berdoa tika dan saat itu kami bersatu dengan ikatan sah..amin

Tiada ulasan :

Catat Ulasan