Isnin, 31 Disember 2012

..alhamdulillah..sedar..

esok dah nak masuk tahun baru..
on lappy..usha blog..cuti lg kann hehe..
encik lalink ada mesyuarat kat sekolah..
alahai cian kat awok..giliran awok lak ye..
nanti citer kat saya ea awok kena bertugas jadi apa hehe

ADA kerja nak buat tapi malas bebenor teman ni yop..haha
nota sains tak bertaip lagi..huhu
dari tadi leka duk blog walking 
jumpa blog sorang adik ni..


bila baca post2 kat blog adik ni
memang aku tabik spring kat dia
cekal..tabah..kuat semangat..
SLE..bukan calang-calang penyakit..penyakit yang takde ubat untuk sembuh
kalau nak tahu apa tu SLE, singgah lah blog adik ni..
banyak info tentang SLE yg kita dapat tahu..
tQ fot that informations girl..
aku pernah cerita kat sini pasal seorang sahabat baik aku yg kena sakit macam adik ni
tu yang buat aku tertarik sangat dengan blog adik deno ni..
erm sedih..al fatihah untuk sahabatku...

walaupun adik deno ni tak kenal aku
tapi ketabahan dia menghadapi dan menanggung kesakitan itu menyedarkan aku

banyak sangat salah aku 
aku selalu sangat  merungut sakit tu sakit ni..
tapi aku tak sedar..ramai lagi yg sakit teruk dari aku..

 kita perlu bersyukur dengan apa yang Allah dah bagi pada kita..
sakit tu kan penghapus dosa-dosa kecil =) 
alhamdulillah
sama-sama kita doakan adik deno tu kuat melawan sakitnya..aminn

p/s: nikmatnya dapat berak dan kencing dengan normal huhu...alhamdulillah

Tiada ulasan :

Catat Ulasan