Isnin, 31 Disember 2012

..terapi sedih..


bila kita sedih....


ermm selain tu kan
aku kongsi tips ..kira macam terapi ala cikgu alia la ni hehe..
aku dah practice sejak dari zaman U lagi
bila aku SEDIH & stress.. aku akan p tandas...opss bukan melabur saham weh tapi p

* BASUH BAJU *

aku cari la mana-mana baju yang tak terbasuh lagi..
atau paling-paling dah takde sangat kan 
sampaikan baju yang aku baru pakai 15 minit tadi pun aku sanggup p basuh hehe
macam lawak kambing je kan..
why..why..why..
syokk wo
tak caya ce try terapi ni hehe
rasa lega sangat...
acaner nak cakap ea..
rasa masa aku menyental kuat-kuat kat baju tu kan
rasa dapat luahkan perasaan amarah dan sedih kat baju tu..ngrrr 
ala macam pengaliran cas negatif ke cas positif  untuk menghasilkan cas neutral ..erkk 
baju yang tak berapa putih mampu jadi putih melepak tanpa guna klorox u..walahh hhehe

selamat mencuba..=)

p/s: Ya Allah.kembalikanlah semangatku dan keceriaanku..semangat alia!


Tiada ulasan :

Catat Ulasan