Rabu, 14 November 2012

..blog walking..hobi lama dulu kala..


oyeahhh..
hobi lama sejak dulu kala
apekah???
ayat ku
macam la aku ni pernah berada di zaman kesultanan melayu melaka hehe

ok...kembali kepada ceritanye
 kegemaran ku..
sejak mula-mula baru dapat laptop peribadi
tahun 2007..
ha...ni la keje aku

BLOG WALKING...hehe

selepas tu..
 tahun 2008 
baru tergerak hati nak buat blog sendiri..
tapi yela..masa tu zaman muda belia..
zaman masih bergelar pelajar di menara gading hehe
rajin gak la aku huppdate blog sambil buat asssigment dan study bagai..
macam2 aku potpetpotpet kat sana

tapi tu dulu..
tahun 2010 tak silap aku..

aku NAIK feduppp aheee
dah tak rajin nk memblogging kan diri
salah satu sebabnye..internet takda sebab tak dapat nak beli broadband..
aku tak dapat kojeee lagi selepas graduate selama SETAHUN..kbai..
so ambil keputusan deactive blog je..sob2..

dan la ni di waktu senjaku (bajet tuoo hoho)..
aku buka blog balik..
tapi cam da tak reti nak godek2..
simple2 jela blog kali ni..
jadilakan
lepaskan gian nak menulis merapu bagai hehe

jom2..blog walking...moh2 ambil tiket cepat..
jangan lepaskan peluang usha blog org wink wink wink..


Tiada ulasan :

Catat Ulasan