Jumaat, 17 Januari 2014

..bahaya..


makan steamboat!!!


dah lama aku mengidam nak makan steamboat
cuma takde geng nak g makan huhu
 ptg bila ntah..tetiba housemates aku ajak g makan steamboat
oh peluang keemasan
apalagi kitaorg bersiap ala kadar 
aku beranikan diri bawa kereta
kitorang g makan kat FLAMMING STEAMBOAT
Platinum Walk, sebelah KL Festival City 
sebonarnye eh dekat belakang umah aku je haha
tapi aku tetap risau nak drive..yela kau
tempat ni crowded gilss

mujur dapat parking dkt ngn kedai pheww
sampai je kedai tu kami g kat kaunter tanya tempat yang kami booked
FYI housemate aku dah kol awal2 tanya tempat kosong ada ke tak ada
sbb tempat ni selalu je penuh bila hujung minggu huhu

pas dah settle semua
kami macam org jakun tgk makanan 
fulamak ko banyak sesangat
jenuh kot nak abiskan
satu kepala RM30 je..murah gak la
suka hati korang nak makan apa..
tak abis tak kena bayor
tp bior agak-agak la sikit bila ambik makanan
membazir amalan syaiton uolls

tapi bila korang tanya aku bab taste nye
bagi tekak aku..kureng sskit sup n tomyamnye
sos nye pn stakat sos chili thai n sambal belacan n ada lagi pilihan sos
tak tahu la nnti ada yang g makan kalau kena dengan taste org lain
tekak rasa lain-lain kan

tapi nak citernye apa yang sebenarnya
org ada allergic cam aku ni amat-amat tidak digalakkan makan seafood
BAHAYA
jangan jadi cam aku
DEGIL gilllsss
esoknye dapat gatal tahap naik ulat bulu uollls
takut gila tgk..kulit jadi cam kulit kodok
demam sekali ..pakej!!

BEWARE WHAT U EATS..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan