Ahad, 24 November 2013

..tempat mengadu..

assalamualaikum..
kemain lama aku tak hupdate huhu
tak dak masalah pn sebenarnya..bukan ada makhluk baca pun blog ni haha
dah sangat bosan baru ada wawasan nak update dengan jaya..
secara jujurnya..cerita dalam blog ni tak de nak di hipokrit kan oleh pemilik
erkk paham ke tidok beb ayat atas ni..
sonang ceriter ni ha maksud aku..
zaman sekarang kan ramai yang ada blog..
macam-macam tujuan org buat blog ni
dari cerita pasal kehidupan peribadi sampailah berniaga bagai
memasing ada la cara nak canang cerita kehidupan depa dengan cara masing2..
begitu juga aku..
aku cerita je apa yang aku suka
buruk baik gembira sedih aku cerita  je dalam ni
blog ni TEMPAT MENGADU terbaik bagi aku
cuma aku jarang letak gambor peribadi hehe
ikut mood den
kekadang kan aku mual gak terbaca blog somebody
yang everytime cerita benda baik je memanjang
serupa hidup nya takde pancaroba langsung..
macam hipokrit lak bila terbaca
sedangkan lidah lagi tergigit
inikan manusia yang serba serbi lemah
tapi apedehal la kan
dorang punya suko la kak jemah uii..
yang pasti jadilah diri sendiri
p/s:bagaimana cara nak harmonikan kembali hubungan yang makin layu huhu


Tiada ulasan :

Catat Ulasan