Ahad, 24 November 2013

..apekehal!!

*** entry muntah hijau + syok sendiri ***
sila jangan menyumpah aku selepas baca!! haha
td tgh syok-syok layan majalah mingguan wanita
terbaca la satu tajuk artikel dalam tu
KEMURUNGAN WANITA, LELAKI PUNCANYA!!
wah gila rare tajuk
tapi betul gak
macam kena je dengan aku sekarang
sebab dia la aku hilang deria makan sekejap
merajuk dengan makanan..
oh its not the real alia who have a big appetite with food hehe
ko mampu tak makan seharian..
hanya teguk ayaq jernih masak je..
adoilaa..penangan mamat ni mmg hebat..
syabasss inspekter sahap!!
eh jangan gelakkan aku
Nampak cam bodoh n gila je kan
tapi nak wat camno memang terjadi peel cenggitu arini
selama ni takde nye..selalu buat action fedulik ape aku
nah, sekarang ambik bak hang..rasakan meroyan itu
tapi tipu la kalau korang tak berkelakuan camni bila dengan orang tersayang..
ada la tu kan kan kan
sila jangan hipokrit..
haha I is bengong!!


Tiada ulasan :

Catat Ulasan