Jumaat, 25 Januari 2013

..25/01/2013..



selamat hari lahir untuk diri aku sendiri hehe..
(spesies apakah ini ucap hari lahir untuk diri sendiri..ohhh biarlah aku punya sukee ler) 

dah tua dh aku ni..tanpa sedar..ermmm cpt je masa berlalu..
sunyi je malam ni..
yang ada cuma sorang mamat ni je...
on time wish bufday kat aku..ringkas je..

25/01/2013 12.01AM
"selamat hari lahir syg..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki syg..amin"

ok serius itu je.. itu je..lepas tu dia senyap..sambung buat kerja..kerja..dan kerja..
tak de romatika de amor bagai..tak de..
jangan tanya hadiah,,,takde..
jangan tanya bab jiwang..tak de..
(itu aku je..haha) 
tapi kalau dah jiwang tu aku lak rs nak fengsann haha
jadilah..asal dia igt sudah..hehe
itulah cik abg gua..

dan apa aku buat??

 aku..

aku.



huk aloh..

melangut lah sorang-sorang..
tu kan hobi sejak azali aku
duduk dalam gelap..
kelip-kelip mata kunun pandang siling..
bila la nak tidur ni..
12.30 am dh..esok kerja..alahai..


Tiada ulasan :

Catat Ulasan