Rabu, 4 Disember 2013

..pelupa ialah penyakit berbahaya..



baru aku sedar
(selama ni buat-buat tak sedar..notty!!)
aku seorang yang PELUPA!!
masalah ni selalu buat encik lalink naik hangin puting beliung dengan aku huwaaaa
dua karung guni dia bebel kat aku..
masih lagi aku lupa..

adoi..
tak tahu camne nak berubat dah
tak sembuh-sembuh..
ada je aku lupa
memanjang lupo..
jangan nanti dah kahwin aku lupo tok laki sudeyyy
haa tidak..choyyy sangat!!


ntah pape peel daa...

aritu aku lupa letak hp ntah kat mana..
terpaksa kena block nombor telefon
(ni la nanya bila pakai postpaid)
pastu beli hp lain lak.
last-last,semalam encik lalink msj 
"abg jumpa hp syg bawah seat belakang kereta"
gulp..bila baca, tetiba cuak..salah aku lagi tak check betul2..huwaaa..

ini serius..
aku kadang-kadang lupa bawa barang penting

selama bekerja kat KL ni banyak kali aku lupa bawa wallet
nasib baik imegresen tak buat spot-check
kalau tak ntah mana-mana dorang akan pos aku
 sbb tak tahu rakyat negeri mana huhu
nasib baik aku selalu letak duit seringgit duit dalam beg sekolah aku
kalau tak, takdenye aku p keje..mc emergency haha

pernah gak aku lupo makan
bila syok tahap kambing buat keje..
tak ingat dunia sekeliling dah..
ni peel sejak dari zaman sek..
aku syak aku dapat gastrik sebab ni la kot..
tapi sekarang bab makan takkan ku lupakan
Kata kawan aku ''makanan dan alia tak dapat dipisahkan''
hehe..itu betul dan tepat..

paling kerap aku punya pelupa adalah
lupa makan ubat
tak pernah ikut jadual..sehari dua boleh lagi
bila dah lebih dari tu mulalah aku
eh ada ubat kena makan ke..eh eh eh
pas dah banyak kali eh..takdenye aku makan
buat-buat lupo..
agaknye ni kot balasan atas sikap buruk aku
rasakan..

urmmmm


p/s: survival for healthy life..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan