Sabtu, 11 Mei 2013

..semangat..



mencari-mari arah tercapainya sebuah azam yang dah lapuk tapi tak tertunai huhu
pagi tadi macam biasa, setiap hari sabtu aku ada appointment dgn doktor
ala..pasal rawatan penyakit aku tu..
saje, da selesai sesi rawatan semua tu, terkedek-kedek aku p timbang berat

wahaaa seperaissss...meletop-meletop berat cikgu alia sekrg..
patutlah encik lalink kow-kow tanpa membeli insurans mulut 
selamberr bola badminton je cakap aku makin gemokkk..

oh tidak..tak dapat terima kenyataan ni..
sangat membenci angka berat tersebut voleh??

beribu riban kali aku tanam azam dalam diri nak kawal makan
tapi apakan daya..nafsu tu membuak-buak
nak-nak aku ni jenis kategori manusia ada gastrik
must eat! kalo tak mula la loya-loya macam org mengandung!..huhu
ngeri tgk body skrg..banyak baju aku dah tak selesa dipakai huhu

acaner ni nak start kawal makan balik..
kena turunkan berat sebanyak 10 kg..
humangaihhh tensen!

eh tensen?? jom release tension dgn makan hehe

p/s: kena kuatkan semangat lepas ni...alia plzzz...


Tiada ulasan :

Catat Ulasan