Khamis, 25 Oktober 2012

..ayah dan emak tercinta...


assalamualaikum..

mulai arini..
pemilik blog ini nak bahasakan diri sebagai 'aku'..boley.. 
bukan kasau tapi sempoi sikit kan...hehe
walaupun ber 'aku' ber 'engkau' 
tapi kami tetap cikgu and cikgi yang sedar diri..
kerana kalau kami nak anak2 murid kami baik
kami kenalah tunjuk contoh yang baik hehe..

haa... ni citer semalam....

‎..ayohku baru je mlm td update permintaan apabila anaknya a.k.a aku berkata padanya bahawasanya anaknya akan SPONSOR untuk ayh n mok bagi bulan 10..

aku: ..ayh nak ap?..kita nk seponserr ni hehe..
ayh: ayh xmboh pape tp kalau rs nak sseponserr.. beli ayh kasut jenama adidas sepasang..
aku: erkk kelah ayh..baik2..beli kt pasar mlm aci? hehe
ayh: kalau pasar mlm baik suh awek ayh kt sebelah ni beli..
aku: awek mane ni?
ayh: ler mummy kamu ler..
aku..wahaa...sory bos..

p/s: baru je shopping kasut utk beliau..rm000+..n omakku haruslah beg..x abis2 dengan beg huhu...harrap mereka puas hati..walau semahal mana hadiah kita bagi kat ibu bapa..takkan dapat menandingi jasa mereka membesarkan kita kt dunia ni..duit boleh cari..mok ayh hok dua org tu je ad..terima kasih mokku ayhku..(gearbox satu puyuk ayh...asam pedas aym satu kuali mok hehe)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan